II Mella Muestra Intercultural de Cine, Educación y Archivo

Llanes, 18/04/2024 12:00

Cine

II Mella Muestra Intercultural de Cine, Educación y Archivo
Llanes

Xéneru: cine educacional

Dirixíu pa: tolos públicos

Dellos espacios

Preciu: de baldre

La Muestra Intercultural de Cine, Educación y Archivu celebra la segunda edición con trés proyecciones cinematográfiques, una revisión d’archivos fotográficos y un brinde a l´acción comunitaria.

Na nuestra segunda edición de La Muestra Intercultural de Cine, Educación y Archivu esploramos el camín finu texíu ente la ficción y non ficción, el mitu y la realidá, como una propuesta p´autoanalizanos socialmente.

La Muestra va estremase en:

MELLA EDUCACIÓN

Xueves 18 a les 12:00 h nel IES de Llanes, pase pal alumnáu de Eterna de Juanma Sayalonga y David Sainz.

MELLA NEL LLUGAR

Vienres 19 a les 19:30 h nel Muséu Etnográficu del Oriente d´Asturies, proyección de Carraco, de Carlos Cazurro y Manu Sevillano.

EL LLUGAR MELLA LLUCES Y SOLOMBRES

Sábadu 20 a les 13:00 h nel Bar Misaires en Nueva de Llanes, STOPGENOCIDIOGAZA con Javier Bauluz, primer español en recibir el Premiu Pulitzer, y Gonzalo Tapia, director de cine asturianu. 19:00 h en la Casa de Cultura de Llanes, El Faro bajo la mirada cinematográfica. Charla y visionáu con Cristina Rodríguez Paz directora de La luz que nos guía..

MELLA ATOPA

Domingu 21 a les 12:30 h en C. Posada Argüelles 6 de  Llanes, Mitos y Lleendes. Acción pa la recuperación y dignificación de La caleyina de las bruxas, con Nieves González.

Programa completu