Maria Josefa Sanz Fuentes

Avilés, 27/05/2024 19:30

Conferencies

Maria Josefa Sanz Fuentes
Avilés

Temática: conferencies

Dirixíu a: públicu adultu

Duración: 60 minutos

Centru Niemeyer

33490 Avilés

T: 984 835 031

Más información 

Preciu: 1 €.  

Venta d´entraesCentru NiemeyerLlaboral Ciudá de la CulturaCITPA Unientradas.es

Llicenciada y doctora n´Historia pola Universidá de Sevilla Profesora de Ciencies y Técniques Historiógrafiques nes Universidaes de Córdoba y Sevilla. Profesora agregada (1982) y catedrática (1984) de la mesma asignatura na Universidá d´Uviéu hasta´l 2018, cuando llegó a a la xubilación. Cronista oficial d´Avilés. Vicepresidenta 2.a de l´cademia Xacobea.

Miembru d´honor de la Commission Internationale de Diplomatique y de númberu del Real Institutu d´Estudios Asturianos. Pertenez al Grupu d’Investigación Acreitáu de la Universidá d´Uviéu Llaboratoriu de Documentación Histórico (DouLab). Centra les sos investigaciones en documentacion medieval y moderno d´España, con atencion especial a Asturies.

La figura de quien foi pintor de Cámara de Carlos II ye una de les fundamentales dientro de la historia de la cultura avilesina. Los años nos que trescurre la vida del pintor muéstrennos un Avilés en plena medría social, onde l’apellíu Carreño tien un protagonismu notable.

La mio collaboración a esti ciclu de conferencies xira alredor de los avatares humanos de Juan Carreño Miranda y sobre los reconocimientos que-y otorgaron apocayá n’Avilés.