Ópera en el cine: Las bodas de Fígaro

Avilés, 08/04/2023 19:00

Música

Ópera en el cine: Las bodas de Fígaro
Avilés

Xéneru: ópera

Dirixíu pa: tolos públicos

Duración: 220 minutos

Centru Niemeyer

33490 Avilés

T: 984 83 50 31

Más información

Preciu: 12 €. 10 € pa socios del Club Cultura Asturies. 25% de descuentu en cada sesión si se compren les 3 óperes del trimestre conxuntamente hasta’l 08/04/2023

Venta d´entraes: Centru NiemeyerLlaboral Ciudá de la CulturaCITPA y Unientradas.es

Les bodes de Fígaro ye una de les óperes más emblemátiques del repertoriu. Brahms faló d’ella como un milagru y los quexíos de la Condesa tovía resuenen güei como una de les páxines musicales más esgarradores. Al recuperar la comedia de Beaumarchais, que foi l’orixe d’un escándalu que conmovió a tola sociedá parisina, Mozart y Da Ponte aseguraron l’éxitu de la so obra, qu’inclusive la prohibió Xosé II en 1785 nel Teatru de Viena. ¿Da quiciabes demasiada lluz sobre les contradicciones d’un réxime yá vacilante, a puntu d’esbarrumbar cola Revolución francesa?

La producción nueva de Netia Jones caltién la esencia mesma de la obra de Beaumarchais, mentes esplora con humor, non llibre de picardía, les rellaciones humanes, nuna producción que confunde la realidá y la ficción. Como’l Conde, ún entrúgase: ¿Tamos representando una comedia?.