Seronda Moza

Llanera, 26/11/2022 11:00

Cultura Tradicional

Seronda Moza
Llanera

Temática: festival cultural

Dirixío a: mocedá ente 16 y 35 años

Horariu: de 11:00 a 21:00 h.

IES Llanera

33424 Posada

Actividaes de baldre pa mocedá ente 16 y 35 años

Seronda Moza naz como una cita n’asturianu onde los más xóvenes pueden atopar una ufierta cultural y d’ociu desarrollada n’asturianu y gratuita. 

El programa d’actividaes, diseñáu dende la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu, va ufiertar a lo llargo de tola xornada un mercáu cultural y d’asociaciones onde van participar empreses y entidaes que desenvuelven la so actividá n’asturianu. Amás, van facese dellos talleres y la ufierta musical va incluyir una jam session coral p’adaptar dos temes tradicionales n’asturianu y un conciertu de Llevólu’l Sumiciu.

Tola programación ye de baldre, pero la participación nos talleres precisa la inscripción previa nel corréu electrónicu serondamoza@gmail.com. Nun ye menester cuntar con conocimientos d’asturianu pa participar en cualquiera de les actividaes que se van llevar a cabu.

El programa de talleres previstos a lo llargo de la mañana van tratar asuntos tan variaos como la cocina, l’actividá física, la creación de complementos, la composición d’un rap o la ellaboración d’un cosplay al traviés del reciclaxe de dellos elementos.

Descargar el programa equí.