Conciertu de León de Oro

Xixón, 13/03/2022 18:30

Música

Concierto de León de Oro
Llaboral Ciudá de la Cultura

Temática: música coral

Dirixío pa: tolos públicos

Duración: 75 minutos

Llaboral Ciudá de la Cultura

33203 Gijón/Xixón

T: 902 306 600 / 985 185 860

Más información

Información Covid-19 pal públicu asistente a eventos na Llaboral

Preciu: fosu y patio butaques: 10 €.  Zona non numberada: 1 €. Descuentu de 20 % pa socios del Club Cultura Asturies o Pasaporte Cultural

Venta d´entraesLlaboral Ciudá de la CulturaCITPACentru Niemeyer, 985 969 708 y Entraes Liberbank

Pal Proyectu LDO esti conciertu ye la nuestra reunión, el nuestru momentu de celebración de qu´otru añu más pudimos siguir medrando xuntos, ye volver al calor del llar. La música d´esta velada escoyímosla pa qu´ustedes tamién se sientan bienveníos a la nuestra casa y conozan hasta l´últimu de los requexos.

Los cimientos d´esta morada, por increíble que paeza, van ponelos los Peques LDO. El coru infantil va interpretanos obras prestoses y tienres propies de la so edá. Les paredes de la nuestra casa llevántense firmes con Aurum. Esti coru representa la nuestra etapa de mocedá, l´adolescencia y l’entamu de la vida adulta. El pieslle ye El León de Oro. Baxo él ampárase tol Proyectu LDO. Podemos dicir que la nuestra casa ye una d´eses que s’empezó a construir pel teyáu. El coru adultu va interpretar obres de madurez que representen l´esplendor y brillantez de la polifonía coral.