Lope y sus Doroteas de Estival Producciones

Avilés, 20/11/2021 20:00

Artes Escéniques

Lope y sus Doroteas de Estival Producciones
Avilés

Xéneru: teatru

Dirixío pa: públicu adulto

Duración: 110 minutos

Centru Niemeyer

Avenida del Zinc, s/n

33490 Avilés

T: 984 83 50 31

Más información

Preciu: 22 €.  17,60 € pa socios Club Cultura Asturies y Pasaporte Cultural.

Venta d´entraesCentru NiemeyerLlaboral Ciudá de la CulturaCITPA Entraes Liberbank

Lope de Vega, hedonista lliteratu, repasó en La Dorotea, una de les sos obres más queríes, la so trayectoria xuvenil. Nella, él mesmu da pa sigo´l papel protagonista. Lope revive la que foi una de les sos relaciones más tormentoses, que lu marcó pa tola vida: el so gran amor, Elena Osorio, cola que tuvo una relación de cinco años, y que foi separtada violentamente de los sos brazos. Esti fechu espertó la roxura del poeta y llevólu a múltiples vicisitúes.

Mientres Lope redacta les sos obres de madurez y recuerda les aventures sentimentales vivíes, la so fía pequeña, Antonia Clara, tamién va esperimentar un procesu de rebelión ¡de tal palu, tal estiella!. El padre va tener que´apechugar con ello, acompañáu pola so ama de llaves y muncho más Lorenza Sánchez.

Lope y les sos Doroteas fala de la vida y de la muerte, del amor y del celestinéu, del relevu xeneracional, del llabor creativu y del panorama cultural del XVII. Na obra tán presentes relevantes personaxes na vida del dramaturgu: el duque de Sessa, el nuevu Calderón, el rei Felipe IV, l´inxenieru Cosimo Lotti, Juana de Guardo, sor Marcela de San Félix, Marta de Nevares y don Cristóbal Tenorio, pretendiente de la fía menor y supuesto raptor. ¡Y ye que, na casa madrilana del autor, va montase la mayor de les comedies!