Últimos VídeosNoticies

Resolución de la convocatoria pa la selección de propuestes d’espectáculos pal programa Vamos! 2022-2023

Artes Escéniques

Resolución provisional

13/06/2022.- A esta convocatoria concurrieron un total de 158 profesionales o empreses con 244 proyectos.

L'oxetu de la convocatoria yera crear un catálogu que va valir como base pa la selección de los espectáculos que se van incorporar na programación de Llaboral Ciudá de la Cultura pal periodu que va ente'l 1 d'ochobre del 2022 y el 30 de xunu del 2023.

VALORACIÓN DE LOS PROYECTOS:

La valoración de los proyectos realizóse dende l’área de Xestión d'Espacios de Llaboral Ciudá de la Cultura, y la calificación de les propuestes presentaes como “Aptes” y “Non aptes” realizóse en base a la so adecuación a los criterios establecíos nes bases de participación.

N’evaluando los proyectos presentaos a la convocatoria, determinóse que toles propuestes son aptes pa formar parte del catálogu que va valir como base pa escoyer los espectáculos que se van incorporar a la programación de Llaboral Ciudá de la Cultura pal periodu que va ente'l 1 d'ochobre del 2022 y el 30 de xunu del 2023.

PROYECTOS SELECCIONAOS:

Garrando como base'l catálogu ellaboráu a partir de la presente convocatoria, y teniendo en cuenta'l presupuestu disponible y les característiques de selección establecíes nes bases, pal periodu que va ente'l 1 d'ochobre del 2022 y el 30 de xunu del 2023 ta prevista la programación de los proyectos que s'indiquen de siguío.

A partir d'esta publicación va contrastase la disponibilidá coles entidaes y profesionales implicaos y van llevase alantre los trámites alministrativos necesarios pa la formalización de les contrataciones según la documentación riquida nes bases de la convocatoria.

PROYECTU SELECCIONÁU

PROFESIONAL O EMPRESA

GEOMETRÍA DEL ALMA

TEATROPLUS

DEL OTRO LADO

ESCENA MIRIÑAQUE

B-612

TEATRO DEL CUERVO

EL SECRETO DE JULIO VERNE

FANTASTIQUE COMPANY

AZUL Y LA REVOLUCIÓN DE LOS COLORES

MAR ROJO TEATRO

ELMER_EL ELEFANTE DE COOLORES

TUTATIS PRODUCCIONES TEATRALES

IN MEMORIAM: FEDERICO GARCÍA LORCA. 1898-1936

TEATRO DEL NORTE

SIN REMITE

JEAN PHILIPPE KIKOLAS

LECTURA DRAMATIZADA DE TEXTOS DE ALEJANDRO CASONA

EL JALEO PRODUCCIONES

LA LÁMPARA MARAVILLOSA

ESPECTÁCULOS ARLEQUINA

BLANCANIEVES XXI

GUAYOMINÍ PRODUCCIONES

Descargar la resolución

Slide 2